Veel gestelde vragen

Hoe lang duurt mijn herstelling bij Re-pair?

De ene herstelling is uiteraard de andere niet. De duur van de herstelling is afhankelijk van jouw te herstellen toestel en van het probleem. 

Op de Re-pair website, zal je voor elk probleem aan jouw toestel één of meerdere oplossingen aangeboden krijgen. Hierbij wordt (op uitzondering van groot elektro) meteen meegedeeld hoe lang deze herstelling maximaal duurt. 
Bij groot elektro, zoals ovens, koelkasten en wasmachines bijvoorbeeld, moet de oorzaak van het probleem meestal nog gezocht worden. Hierdoor kan men op voorhand de duur van de herstelling niet bevestigen. Bij het melden van het probleem aan jouw Re-pair specialist, kan je wel vragen hoe lang hij of zij denkt nodig te hebben voor de herstelling. 

Toon meer

Hoe verloopt een herstelling bij Re-pair?

Omdat onze Re-pair specialisten praktisch al jouw elektro, mobile en IT toestellen kunnen herstellen, kan de herstelling op twee verschillende manieren verlopen:

  • Via het contactformulier & herstelling in de winkel

Dit geldt voor een aantal herstellingen van IT toestellen, zoals laptops en desktops.

Als er moet gezocht worden naar de oorzaak van een IT probleem, is de duur van de herstelling op voorhand moeilijk te bepalen. Je weet wel meteen hoeveel de herstelling zal kosten.

Voor deze type herstellingen, zal je een contactformulier invullen en zal de gekozen Re-pair winkel in je buurt met jou contact opnemen om verder af te spreken. 
Jij brengt vervolgens jouw toestel naar de winkel en komt deze daar terug ophalen.

  • Via het contactformulier & herstelling aan huis

Dit geldt vooral voor alle elektro toestellen, zoals wasmachines, ovens, koelkasten,...

Het spreekt voor zich dat deze toestellen moeilijker te verplaatsen zijn! Onze Re-pair specialist komt graag op afspraak aan huis om jouw toestel te herstellen. 

Je zal een contactformulier invullen, zodat de gekozen Re-pair winkel in je buurt je gemakkelijk kan contacteren om af te spreken. 

Je hoeft hiervoor dus niet naar de winkel te komen of jouw toestel te verplaatsen.

Toon meer

Hoe werkt Re-pair?

De website van Re-pair werkt zeer eenvoudig. In slechts 4 stappen, heb jij een afspraak voor jouw herstelling! 

  1. Kies jouw toestel uit de lijst. Gaat het om een smartphone, een tablet, een wasmachine, een diepvriezer, een oven,...? 
  2. Wat is het probleem? Kies in de lijst wat er juist foutloopt met jouw toestel.
  3. Ontdek onze oplossingen voor jouw probleem en kies de oplossing die jij wenst.
  4. Maak meteen online een afspraak in het agenda van de Re-pair specialist in je buurt of vul het contactformulier in, zodat de Re-pair specialist in je buurt jou kan contacteren voor een afspraak.

Na de vlotte en professionele herstelling van jouw toestel, kan je weer zorgeloos van jouw toestel genieten! Wacht dus niet langer, onze Re-pair specialist helpt je graag verder!

Toon meer

Hoeveel kost mijn herstelling bij Re-pair?

Elke herstelling is uiteraard anders. 

Voor elk probleem aan een toestel, vind je op de website van Re-pair één of meerdere oplossingen. Op uitzondering van groot elektro (wasmachines, koelkasten, ovens,...), wordt per herstelling meteen meegedeeld hoeveel de herstelling kost.

Voor groot elektro kan de prijs niet op voorhand meegedeeld worden, daar de kostprijs afhankelijk is van het probleem aan jouw toestel. Onze Re-pair specialist moet hiervoor ter plaatse eerst naar de oorzaak van het probleem zoeken. 

Toon meer

Krijg ik een garantie op mijn herstelling bij Re-pair?

Absoluut!

Onze Re-pair specialisten herstellen vakkundig jouw toestel en geven er tot 3 maanden garantie op! De garantie geldt voor de herstelde/nieuwe onderdelen en de manuren die nodig waren om de herstelling uit te voeren. 

Je vindt dit ook op onze website terug naast elke oplossing.

Toon meer

Wat als het probleem van mijn toestel niet in de lijst staat?

Helemaal geen probleem!

Klik bovenaan rechts op 'Bel mij', vul het contactformulier in en één van onze medewerkers belt jou zo snel mogelijk op. 

Toon meer

Wat als ik niet zeker ben van het probleem van mijn toestel?

Dat kan en dat is geen enkel probleem! 

Wil jouw laptop/tablet/smartphone bijvoorbeeld niet meer opladen, maar weet je niet of het aan de oplader, aan de batterij of aan de connector ligt? Onze Re-pair specialist onderzoekt het graag voor jou!

Toon meer
Even geduld... we halen je huidige locatie op.